הנחיות שימוש באתר

כל אדם רשאי להיכנס לאתר החנות Kolvert (להלן: “האתר”). לשם ביצוע רכישת פריטים באתר יש לבצע תחילה הרשמה לאתר. תהליך ההרשמה פשוט מהיר ונוח ומאפשר להתעדכן בהנחות ובדגמים החדשים.

הוראות כניסה לאתר:
בדף הראשי של האתר מופיעה לשונית “הצטרפות”- לחצו עליה.
מלאו את הפרטיים האישיים שלכם בהתאם לשדות המופיעים בטופס ובחרו סיסמא אישית.
מזל טוב – הצטרפתם למועדון החברים! ! !
כעת לאחר רישומכם תיווצר לשונית “החשבון שלי” בה תוכלו לעקוב אחר פרטים שנרכשו, פעולות שביצעתם ומידע אודות ההזמנות שלכם.
לאחר שמסרתם את פרטיכם באתר, אישרתם את כל המסמכים המחייבים כפי הדרוש ונתתם את הסכמתכם לתנאי השימוש והתקנון, הנהלת האתר תהא רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח לכם עדכונים, באמצעות החשבון שלכם באתר, בדואר אלקטרוני, בפקס ובמסרונים (SMS) ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותים ומוצרים, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר ודברי פרסומת, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982.
בכל עת, תוכלו לחזור בכם מהסכמתכם לקבלת מסרים ולהודיע להנהלת האתר על סירובכם לקבל דברי פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים, על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדברי הפרסומת שתשלח הנהלת האתר ו/או מי מטעמה.
בכל שאלה הנוגעת לאתר, מוצרים המופיעים בו, הזמנות וברורים, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות פניה למייל Kolvert.designs@gmail.com או בטלפון 03-6780088 המופיעים תחת לשונית “צור קשר” ואנו נדאג לשוב אליכם בהקדם.

שינוי ושחזור סיסמה:

תוכלו לעדכן את הסיסמה שלכם בעמוד “החשבון שלי”, בו גם תוכלו לשנות אותה במקרה ששכחתם. במקרה כזה, תועברו לעמוד חדש בו תתבקשו למלא את כתובת המייל שאיתה נרשמתם. הסיסמה החדשה תישלח אליכם בהתאם לפרטים שמסרתם.

עדכון או הוספת כתובת:

תוכלו לשנות את פרטי החיוב או את פרטי כתובת המשלוח שלכם בעמוד “החשבון שלי”, באמצעות לשונית “עריכה”.
לאחר שהוספתם מוצרים לסל הקניות שלכם, עליכם להזין בטופס המקוון המיועד לכך בתהליך ההזמנה את פרטי השולח הבאים: שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני ו/ואו כל פרטים אחרים כפי שיידרשו באתר מעת לעת. בנוסף יש למסור את פרטי המקבל הבאים: שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, קומה, כניסה, הערות ומידע בנוגע לפעולה אותה מתבקש השליח לבצע במידה והנמען אינו בבית. השדות שיסומנו במפורש מחייבות מילוי פרטים. עליכם למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים על מנת למנוע ככל האפשר תקלה במשלוח המוצרים. בעת השלמת פעולה ההזמנה אתם מאשרים בזאת את נכונות הפרטים שמסרתם. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות בגין אי דיוק כלשהו בפרטים שנמסרו באתר.

תשלום ואבטחה:

לצורך שמירה על אבטחת המידע האישי של הלקוחות, Kolvert לא שומרת אצלה את פרטי כרטיס האשראי שלכם. על כך אחראית חברת טרנזילה, חברת סליקת כרטיסי אשראי והאבטחה המובילה בישראל. החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1. תוכלו לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרקארד, ישראכרט ודיינרס.
אם תהיו מעוניינים להחזיר או להחליף פריט שרכשתם, תוכלו לעשות זאת בקלות בהתאם למדיניות המשלוחים וההחזרות של האתר, כפי שתקבע מעת לעת, המופיעה תחת לשונית “מדיניות משלוחים והחזרות” בצדו השמאלי התחתון של עמוד האתר.
אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובכם, לא נוכל לספק לכם את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור איתכם קשר, ונימנע מחיוב כרטיס האשראי שלכם. כדי שנוכל לספק לכם את המוצרים, הזמנתכם צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר ולמשלוח.

אם לא תקבלו פנייה מאיתנו במייל או בטלפון עד 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (ימי עסקים בלבד, לא כולל שבתות וחגים), יש להניח כי חלה תקלה. במקרה זה מומלץ שתפנו באמצעות מייל לשירות הלקוחות במייל Kolvert.designs@gmail.com אנו נברר את מקור התקלה ונסייע בביצוע ההזמנה.